Re: Co mam w obudowie?

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 07:15:01 MET DST

"Agaton" napisał:

> Najlepiej "oczyma". Otworzyć obudowę i zobaczyć. Soft czasem kłamie.

No niby tak...
Ale już dawno minęły mi lata swego rodzaju "ekscytacji" sprzętem :) więc
teraz po prostu "nie siedzę w temacie". Więc organoleptycznie niczego nie
zdziałam :) Nie rozróżnię po prostu gniazd sata od sata2, nie znam różnic
pomiędzy siakimiś ddr, ddr2 czy ddr3 :).
No trudno - siakoś dam sobie radę.
Napiszę Wam typ/model płyty i poproszę o info :D

Pozdrawiam