Samsung 226BW - robal na podswietleniu

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 21:05:48 MET DST

Witam

Zwracam sie do was z wielka prosba o pomoc. Jakis miesiac temu kupilem
prze-wspanily monitor samsung 226BW i wszystko bylo OK, az do
ostatniego piatku, gdzie na ekranie pojawil sie mi maly robal, ktory
popierdzielal po calym ekranie. Poczatkowo myslalem, ze to moze wirus,
ale szybko wykluczylem ta ewentualnosc. Koniec koncow po dwoch dniach
walki z tym poddaje sie. To cos popierdziela mi po ekranie juz trzeci
dzien i nie wiem jak to cholerstwo daje rade!

ponizej link do filmiku, ktorzy wrzucilem na youtoube:
http://www.youtube.com/watch?v=0zJrEjjQsFY

czy ktos z was spotkal sie z czyms takim ? czy jest mozliwe, ze jakis
robal moze wejsc pomiedzy matryce LCD a podswietlenie ? (domyslalm
sie, ze to cos lazi mi po podswietleniu, bo mocno sie ozywia jak
zwiekszam janosc obrazu, a z drugiej strony nie reaguje zupelnie na to
co jest wyswietlne na ekranie).
Czy gwarancja obejmuje taki przypadek ?

ps. ktos mi podsunal juz nawet pomysl z uzyciem muchozolu... ale
narazie zostawiam to jako ostateczna ewentualnosc

z gory dziekuje wszystkim za wszelkie porady
pozdrawiam
Gorgo