Re: Monitor 20" lub 22" który?

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 15:05:20 MET DST

> matryca chyba ta sama co 215TW samsung. Czyli b. dobra.
>
> A czy ma input LAG jak samsung - jesli tak to ile ms okolo, moze ktos czytal i
> wie o tym. Samsung ma duzy bo 50-80ms nawet :/

Inna sprawa dla kogo to ma być, dla maniaka gier czy zwykłego usera. Czy zwykły
user zauważy ten input lag? Może widzą go maniacy Quake, którzy latają jak
szaleni myszką po ekranie tak że się nie można nawet zorientować co się dzieje.
Mam Samsunga 215TW i nie widzę żadnego opóźnienia w grach w tym także w grach
FPP. Nie widać żadnego smużenia ani duchów. Przecież 1 ms to jedna TYSIĘCZNA
sekundy. http://pl.wikipedia.org/wiki/Milisekunda

Czyli 50-80 ms to jest 0,05 do 0,08 sekundy. Naprawdę ktoś jest w stanie
zauważyć takie opóźnienie, tym bardziej że nie ma go do czego porównać ?