Co mam w obudowie?

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 14:31:41 MET DST

Witam

Jakim softem sprawdzę dokładnie (a moze soft nie jest wymagany i sam Windows
pokaże?) jaką płytę główną zawiera moja obudowa? :)

Pytam serio. Pudła powyrzucane, pamięci do takich pierdół nie mam. Kupiłem
kiedyś jakieś "bebechy", złożyłem i OK - wszystko hula. A teraz chciałbym
kupić nowszy dysk, może dokupić RAMu i warto wiedzieć, co przyjmie moja
płyta.
Tak więc potrzebuję softu, który wyświetli info o "możliwościach" płyty
głównej, tzn. jakie sloty pamięci ma (jaki RAM mogę kupić) i czy obsługuje
SATA i SATA2.
Czym to sprawdzić?

Dzięki z góry :)