Re: Athlon 64 X2 3800+ (35W) - overclocking/ podkrecanie

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 11:57:57 MET DST

On 30 Lip, 11:51, Rados aw Sokó <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> Procesory energooszcz dne generalnie nie s dobrym wyborem
> do podkr cania. Ca a zabawa z energooszcz dno ci polega na
> tym, by wyselekcjonowa uk ady zdolne do pracy z obni onym
> zegarem i zasilaniem. Po co za kupowa tak wyselekcjonowane
> uk ady, skoro chce si je puszcza wy ej ni standardowe
> serie?
Jak to z obnizonym zegarem? Przeciez ma swoje 2000 MHz przy 1 V... Sam
ten fakt raczej by sklanial do opcji lepszego OC - tyle, ze, jak
wynika z w/w artykulow, prawda chyba jest, ze nie wyrozniaja sie
niczym innym, jak obnizonym wydzielaniem ciepla. I tylko tym, zdaje
sie.
Dla zwolennikow nieekstremalnego OC jak ja, to w zupelnosci wystarczy.
Pozdr. - J
J.