Notebook HP + RAM Kingstona = podziała?

Autor: Meetom <meetom_at_wytnij-to.irc.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 09:40:56 MET DST

Chciałem sobie dokupić pamięć do notebooka (HP 6710b), mam wolny slot.
Czy trzeba coś dedykowanego, czy może taki Kingston będzie kompatybilny?
Jak kupowałem notebooka to wyczytałem/słyszałem, że HP są w miarę
tolerancyjne jeśli chodzi o innych producentów (w odróżnieniu od np. IBM
czy Toshiby). Szperałem w sieci, ale chyba coś mi to nie idzie :/

Z góry dzięki za pomoc! :)

--
Pozdrawiam,
Meetom