Re: Komputer cichy i oszczędny do domu.

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 07:34:23 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Strasznie mała pojemność. Poza tym karty CF nie nadają się
> do tego. Musiałby być dysk SSD, ale ceny takiego sprzętu są
> straszne.
>
> Poza tym dysk nie jest aż tak hałaśliwym elementem dzisiaj.
> Nie popadajmy w paranoję ;)

> Do "magnetowidu" to co najmniej 200 GB szybkiego dysku
> potrzebujesz, a nie flasha. Poza tym całkiem wydajnego
> procesora i sporo pamięci, a to wszystko będzie trzeba
> chłodzić. Na pewno będzie z tym zestawem sporo roboty i
> kosztów w efekcie.
>
> Chłodzenie wodne może?

Myślałem o czymś takim jak platforma ViaEpia- zdaje sobie sprawę, że
jeden dysk będzie musiał być bardzo duży, ale myślałem o małej partycji
z samym systemem na flash i drugim dużym dyskiem-magazynem, obudowie
jakiejś typu MediaCenter i jak najmniejszej liczbie wiatraków i może do
tego zwolnionych, to by dało ciszę. Chodzi mi głównie o jak najbardziej
energooszczędny i cichy kadłub;
płyta+procek+zasilacz+obudowa+dysk+grafika; bo chyba te elementy mają
kluczowe znaczenie dla hałasu, ciepła i energii?

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl