Re: Seagate porzuca PATA

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 02:16:11 MET DST

On Sun, 29 Jul 2007 14:47:28 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

>IMO ludzkość za wolno odchodzi od tragedii gatesowej maszyny, zwanej standardem IBM PC.
>Dzielnie trzyma się dyskietka i stale modyfikowane IDE; widuję do dnia dzisiejszego ISA
>i RS232 z jego modyfikacjami...

Żyjemy chyba w innych Matrixach. W tym moim ISA dorównuje
popularnością fiatowi 126p. Kiedy ostatni raz widziałem dyskietkę, za
nic sobie nie przypomnę.

>O ile IDE jeszcze jakoś pełni swe funkcje, a RS jest po
>prostu tani (i do wielu zadań dostatecznie dobry) o tyle ogólna budowa IBM PC jest imho
>pomylona, a konieczność montowania śmiesznie malutkiej dyskietki

Jaka konieczność? Mój komputer od urodzenia nie miał stacji dyskietek
i jakoś działa.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com