Re: Seagate porzuca PATA

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 18:18:56 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> IMO czas najwyższy na miniaturyzację oraz integrację komputerów z monitorami
> i/albo klawiaturami, jak to miewało miejsce w innych komputerach przed laty.

Mam nadzieję, że nie doczekamy się powtórki z rozrywki. Wiesz jaka
będzie trudna ewnetualna modyfikacja / naprawa / modernizacja takiego
sprzętu?? Dziś: przestarzała grafika - wyciągasz i wkładasz inną. Fakt,
że coraz częściej musisz razem z nią zmienić płytę główną:/ Na pewno
pamiętasz czasy Atari / Commodore 64 / Spectrum. Jak się popsuło to
serwis był nieunikniony ( fakt, że rzadko się to psuło - to nie to co
teraz ). Chyba, że znałeś się na elektronice i dostałeś takiego
"frediego" do Atari. Mimo, że komputery ośmiobitowe to najpiękniejszy
okres jaki mogła sobie wyobrazić branża IT to jednak modularna budowa PC
jest doskonałym rozwiązaniem i pod tym względem nie tęsknię za starymi
komputerami.

> Ciekawe, czy dożyjemy komputera na jednym scalaku. :)

Mam nadzieję, że nigdy

Tomaszek