Re: ECS k7 na cos lepszego

Autor: Wiktor S. <SPAM.wswiktor_at_poczta.SPAM.fm.SPAM>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 15:35:55 MET DST

>> Jedyny problem który zaobserwowałem, to
>> reset taktowania procka na 100/100MHz

> Znamy, znamy. Raz na tydzień :)

E tam, na to jest obejście ;-)

Znalazłem jakiś programik do zmiany wartości domyślnych w BIOS-ach AMI.
Poustawiałem wszystko jak należy i wgrałem taki BIOS - od tej pory po
"zgubieniu" ustawień automatycznie przywracało wszystko tak jak trzeba :-)
Przy okazji włączyłem parę ciekawych, a ukrytych normalnie opcji w BIOS-ie.

--
Azarien