Re: Co sie moglo spalic ?

Autor: SebOLO <sebolo_at_hcwd.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 13:49:22 MET DST

> Mam problem, otoz chcialem przelozyc kosc pamieci do drugiego slotu, ale
> chyba wlozylem ja na odwrot. Wlaczylem kompa, poszedl smrod i juz przycisk
> power nie dziala. Wiem, ze cos zjaralem, pytanie tylko czy sama pamiec
> (troche jakby osmolona + slot troche tez) czy konieczna tez bedzie wymiana
> plyty glownej ?

Po pierwsze to moduł, a nie żadna kość...
Po drugie jak mozna włożyć pamięć na odwrót ?! Po to pamięci mają specjalne
rowki aby nie mozna się było pomylić. musiałeś zrobić to na totalnego chamca
żeby weszło...
Konsekwencje są oczywiste - pamięć do wurzucenia i bardzo możliwe że płyta
główna również...

--
Seb