Jak odblokować kartę MMC?

Autor: dexter <dexter_at_pro.onet.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 11:53:59 MET DST

Witam,
miałem kiedyś telefon Nokia N70 a w niej kartę MMC 1GB. Zablokowałem z
poziomu telefonu możliwość zapisywania danych na karcie. Telefon
sprzedałem a kartę sobie zostawiłem.
Mam teraz mały problem, wkładając kartę do czytnika PCIMCIA komputera,
nie mogę nic na niej zapisać, czy nawet jej sformatować...
Chciałbym móc z niej korzystać jako flashmemory, ale bez możliwości
zapisu/kasowania będzie trochę trudno ;-)

Jak zatem, z poziomu komputera odblokować tą kartę? Czy w ogóle się da
to zrobić, jest jakiś program? Czy może konieczne będzie włożenie jej do
telefonu i dopiero w ten sposób odblokowanie?

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi,
pzdr
adam