Athlon 64 X2 4800 + 65W i ekstremalne temperatury

Autor: <GreyPilgrims_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 11:02:09 MET DST

Witam,

kilka dni temu wymieniłem procka z Athlona 3500+ na tego w temacie.
Zamontowałem standardowy cooler amd i wszystko wyglądało ok. Plyta
asus m2npv-vm z najnowyszym biosem. Standardowo po starcie w biosie
temp. procka ok 35 st.C. Kiedy windows jest włączony ale nic
specjalnego się nie dzieje temp. jest 40-50st. Natomiast kiedy
obciążenie proca wzrasta temp. zaczyna gwałtownie sie zwiekszać.
Grałem w Americas Army i w pewnym momencie komp się zrestartował, po
wejściu do biosa zobaczyłem 110 st. C temp. procka.

Do płyty jest dołączony programik PC Probe, które pozwala monitorować
temp. Też to potwierdza, odpalenie gierki, kilka minut i temp. już
powyzej 90 st. Po dłuższym graniu ponad 100 st.

Czy takie temp. są w ogole możliwe i czym to moze byc spowodowane?

P.S. Procek nie jest krecony, a cooler na pewno chodzi.

pozdrawiam
grey