Re: Asus GF 7300GT DDR2 128bit - warto?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 09:06:12 MET DST

On 29 Lip, 01:45, Tomasz Holdowanski <mord...@USUN-TO.poczta.onet.pl>
wrote:
> Teraz mam Radeona 9000pro 64mb (Sapphire), i gdyby moja nowa mobo
> miala AGP to bym go do niej wsadzil i mial wszystko gdzies :)
Ja tak samo mialem. Zmienilem wszystkie bebechy w PC, bo mi
restartowal (byla inna przyczyna-zasilacz), i tez wczesniej mialem
grafike GeForce 4 MX 64MB na AGP. Stanalem przed tym samym dylematem,
bo mi stara nie pasowala do nowej plyty. Kupilem wiec GF7300GT
(Gigabyte), nagrywa mi TV online z najtrudniejszymi parametrami z
idealna plynnoscia (wiem, wiem, to rowniez sprawa procesora...). Nie
uzywam do gier.

> A jak bede chcial sie bawic w podkrecanie, to sciagne z niej ten
> polsmieszny radiatorek i wstawie chlodzenie ciecza :)
Nie wiem jak z podkrecaniem, ale przy ciezszych grach, poniewaz ma
potezny radiator, wystarczy dac na niego nadmuch z zewnatrz, albo
podczepic na-wpol krecacy sie jakis zwykly stary wiatraczek 4 - 6 cm.
J.