Re: toshiba - wcisneli mi kit?

Autor: Krzysztof B. <dsd_at_f.pl>
Data: Sun 29 Jul 2007 - 00:58:32 MET DST

> Nie chciałem być złośliwy, wybacz jeśli tak to zrozumiałeś. Taka
> praktyka ze strony producentów dysków jest stara jak świat i spotkał się z
> nią każdy, kto na komputerze PC świadomie pracował w ciągu ostatnich ~10
> lat. Fakt faktem, że ktoś wreszcie powinien się wziąć za te praktyki
> producentów.

Po co? Wszyscy tak robią. Po formatowaniu i tak odpadnie Ci parę bajtów na
zarządzanie dysku, małe pliki nie wypełnią Ci pełnych klastrów, czyli nawet
jak byś miał te 80GB, to tak na prawdę nigdy byś nie zmieścił tam 80GB.
Trzeba się przyzwyczaić i mieć świadomość że to normalne, by ciśnienie nie
skakało nam na darmo.

Pozdrawiam

ps. 12-13 lat temu też się wkurzyłem :)