problem z usb

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 21:54:18 MET DST

Podlaczylem niedawno modem ADSL do mojego laptopa i teraz w Skype chcialem
uzywac kamery która pare dni temu kupilem. Okazuje sie ze jest to dla
komputera jakis problem. Wyswietla mi komunikat ze zamala przepustowosc
magistrali i kamera nie chce dzialac. Laptop to Acer 1310
na WinXPpro. O co tu moze chodzic? Przeciez te dwa urzadzenia nie wymagaja
chyba az tak duzej przepustowosci zeby usb nie wystarczalo, tym bardziej ze
kamera wymaga usb1.3.
yaro