Re: jakie urządzenie laserowe wielofunkcyjne ?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 17:53:10 MET DST

Użytkownik "kranu" <kraniczek@wywalto.interia.pl> napisał w wiadomości
news:f8fjfe$80p$1@mx1.internetia.pl...

> Czasami coś skserować (najlepiej żeby się dało bez użycia komputera -
> wersja dla rodziców niekumających komputera), drukować głównie tekst w
> niezbyt dużych ilościach, czasami coś zeskanować raczej tekstowego.
> Podobno lepiej osobno kupić skaner i drukarkę, ale ja chcę oszczędzić
> kable i miejsce.

Większe znaczenie przy takim wyborze przykladałbym do tego niekumania. Gdyby
nie ono stanowczo polecałbym osobno.

> Będzie ona w malutkiej domowej sieci, ale raczej udostępniona na
> komputerze bo widzę, że takie z interfejsem Ethernet które mógłbym podpiąć
> wprost do routera są drogie.

Skanowanie sieciowe jest koszmarnie nienaturalne, zresztą często w
kombajnach sieciowy jest tylko druk.

> Pewnie napiszecie, że dla takiego małego obciążenia nie warto laserowej,

No właśnie.

> ale w poprzedniej moim największym problemem były zupełnie nieużywane
> zasychające kolorowe tusze i czasami zasychający bo również rzadko używany
> zbiornik z czarnym atramentem.

Ale może to wada konkretnego modelu a nie całej technologii albo wynik
wyłączania drukarki bez dania jej szansy na zaparkowanie? Z jakim modelem
miałeś te przejścia?