Re: jakie urządzenie laserowe wielofunkcyjne ?

Autor: bartekE320 <krabar_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 15:56:21 MET DST

"kranu" <kraniczek@wywalto.interia.pl> wrote in message
news:f8f8pb$4ol$1@mx1.internetia.pl...
> Brother DCP-7010

Czy ten automatyczny podajnik do kopiarki i skanera na 35 stron polega na
tym, ze kladziemy kartki do kopiowania i ona sama wciaga i kopiuje? Z tego
co widze, cos takiego jest tylko w Brotherze... Dlatego tez sklanialbym sie
ku niemu. No i jeszcze na plus jest to, ze w komplecie jest normalny toner,
a nie 'startowy'
Obecnie mam dosc nowa laserowke Samsunga ML-2010P. Zadrukowalem juz na niej
troche papieru (jakies 3000stron) i jest bardzo fajna, no i tania. Niestety,
brakuje mi troche skanera i kopiarki i tez chyba bede szukal takiego
urzadzenia.

--
Pozdrawiam