Re: Vista 64bit + X-Fi

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 14:19:24 MET DST

wodzo <wekonCUT@op.pl> wrote:

> Po wielu godzinach odkryłem co było przyczyną, te same objawy były
> równień na dźwiękówce zintegrowanej. Z braku pomysłów zacząłem
> rozglądać się po pokoju i zauwazyłem, że moja karta sieciowa WUSB300N
> miga dokładnie w rytm zakłóceń dźwieku :) Pod systemem 32bit, xp czy
> Vista tego efektu nie było. Na stronce Linksysa udostepnili tylko
> wersję dla systemów 32bit, a sterownik z windows update zabawia się w
> DJa. Czyli wciąż pozostaje czekać...

            A jak pisalem kilka razy, ze sieciowki na USB to nie jest najlepszy
pomysl to ludzie krecili nosem ze to takie fajne zlacze, uniwersalne,
szybkie itp. Fajne i uniwersalne moze jest, ale do pendrive, aparatu,
drukarki czy skanera, a nie do sieci gdzie stosuje sie skretke czy
swiatlowody.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl