problem ze startem komputera ( chciałem zrobic obraz za pomoca Ghost ;((((

Autor: Piotr <kto25(spam)_at_go2.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 14:19:03 MET DST

 Witam
ale narobiło sie, że nie wiem co robić a mianowicie:

w komputerze mam dwa dyski jeden na złaczu SATA a drugi na złaczu IDE
Zainstalowałem wersje win Ghost na dysku SATA i chciałem zrobic obraz
partycji C z dysku IDE na partycje D: ( dysk IDE )
Program Ghost poprosił mnie o zrestartowanie komutera i tak zrobiłem
i komputer uruchamia sie w trybie DOS teraz

wywala bład ze nie moze znależć c: ghost\ghost.exe ( ale on tam jest )

komputer w tej chwili widzi tylko dysk A: i C: na c jest ten cały Ghost
moge jeszcze uruchomic komputer ale tylko z płyty z windowsem

w momencie jak startuje komputer pojawia mi sie menu pod dosem, że moge
wybrac aby sie uruchomił sie ghost lub windows

ale ani to ani to mi sie nie chce uruchomic

POMOCY !!!!!