Re: X64

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 13:36:57 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

> Szukaj raczej rozwiązania tych problemów. To MUSI działać
> prawidłowo.

            Eee tam musi - czasami programy potrafia sie krzaczyc bo byly pisane
pod win2000 a dzialaja pod winXP (oczysicie 32bit), a co dopiero mowic o
systemie 64bit z jedrem przeciez nie z z winXP tylko win2003 - na dobra
sprawe powinien nasywac sie raczej Win2003 Business/PRO 64bit a nie XP.
Skleroza bolesna sprawa - nie moge sobie przypomniec nazwy tego programu
ktory dzialal mi pod w2k, a krzaczyl sie pod XP - dopisze jak doznam
"olsnienia" ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl