GF4 MX 400 AGPx8 i ForceWare - problem...

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 12:54:08 MET DST

Witam!!!

Kupiłem do kompa siostry kartę GeForce 4 MX 400 with AGPx8 - komputr
leciwy, więc nie opłacało się wydawać pieniędzy na nie wiadomo jaki
sprzęt, ważny był dla mnie jedynie TV Out. Karta działa, jednak problem
pojawił się gdy chciałem zainstalować ForceWare v94.24 WHQL ściągnięte
ze strony nviddi - zgodnie z opisem obsługuję tę kartę... Tak więc może
ktoś mi powie co jest grane??? Dlaczego instalator wyłącza się wywalając
informację, że nie znalazł kompatybilnego sprzętu?
Windows również wykrywa kartę jako ten model, ale sterowniki od XP jakie
są, takie są - nawet obrazu sklonować się nie da...