problem raczej sprzetowy

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 12:46:41 MET DST

witam
mam kompa z zainstalowanym windowsem na hdd 40gb
dokupiłem do niego 80gb
ghostem przeniosłem partycję systemową z 40 na 80
przy pierwszym uruchomieniu dostałem komunikat:

windows could not start becouse of the following ARC firmware boot
configuration problem:
did not properly generate ARC name for HAL and system paths
Please check the windows domentation about ARC configuration options and
your hardware reference manuals for additional information

i oczywiście wszystko stanęło i sie dalej nie uruchamia

czy dobrze kombinuję że jest to związane z wymianą hdd?
czy da się jakoś obejść ten problem czy zostaje jedynie format c: i
instalacja wszystkiego od nowa??

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl