Proszę o opinie na temat laptopa ASUS F5M-AP013A

Autor: Przemek <mail_do_grup_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 11:42:08 MET DST

Witam

Proszę Was o opinię na temat laptopa ASUS F5M-AP013A. Mój znajomy,
który "siedzi" w tym temacie zasugerował mi, że ostatnimi czasami
laptopy nie spisują się zbyt dobrze. Teraz ponoć należy wybierać
wśród F-S lub Lenovo. Hmm, ja zawsze uważałem markę Asus za wyjątkowo
przyzwoitą, zwłaszcza, że miałem z nią do czynienia (akurat nie w
postaci laptopów) i nie zawiodła mnie.
Ewentualnie poproszę o inne propozycję laptopów w okolicy 2500 zł -
2800 zł z 1 GB RAMU, Windowsem i wbudowaną kamerą internetową.
Laptop będzie wykorzystywany do prac biurowych, mocnego przeglądania
Internetu, Skype, film itp (bez gier i czynności "obróbkowo-
programistycznych".

Z góry dziękuję. Przemek.