Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: m <m_at_m.org>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 10:48:05 MET DST

Ja to sam stosuję i mam z tego dochód. Korepetycje z matematyki ogłaszam
na allegro oraz na portalu zagranicznym, gdzie mam klientów z różnych
krajów. Nie ma ryzyka że się trafi na kogoś nerwowego, bo się nie ma z
nim bezpośredniego kontaktu. Płatne z góry za określoną liczbę lekcji.
Pierwsza lekcja najczęściej jest bezpłatna. Skype ma opcję wspólnej
tablicy: narzędzia=>zrób więcej=>i tu różne plug-iny do wspólnego
rysowania, na których można wzory pisać. Są też specjalistyczne programy
do tego. Jeśli klient ma wątpliwości, czy kontaktuje się z fachowcem, to
się mu podaję stronę mojego uniwersytetu, na której pracownicy są
opisani z tytułami naukowymi w języku angielskim z adresami e-mail.
Kamera dodatkowo pomaga, bo klient może sobie porównać fotografię ze
strony uczelni z obrazem z kamery i wie, że nie wysłałem słabszego
kolegi do prowadzenia zajęć. Wszystko jest sprytnie obmyślane.