Re: Pytanie o Logitech Wingman Attack 2

Autor: NOK <no_spam_at_onet.eu>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 15:15:58 MET DST

Użytkownik "NOK" <no_spam@onet.eu> napisał w wiadomości
news:f82iov$n8b$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Od początku joystick Logitech Wingman Attack 2 działał dobrze, a teraz coś
> szwankuje (w osi X nie dociąga do prawej krawędzi).

Tak jak się domyślałem (choć istnienie opcji kalibracji mi namieszało w
głowie), Logitech Wingman Attack 2 nie trzeba kalibrować (nawet po
instalacji), a wystarczy jedynie sprawdzić. A w tym konkretnym przypadku,
był winien potencjometr. Niestety, ale one są bardzo kiepskie i nie ma
zamienników. W moim skończyło się na wsiknięciu płynu Kontakt PR, co pomogło
doskonale.