Re: DVD-RW na SATA

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 09:17:39 MET DST

W artykule <f8dbhv$8hd$1@atlantis.news.tpi.pl>
Usenetman *Feromon* (feromon@wp.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Ile masz "kontrolerów" SATA?

No za bardzo się nie znam ale skoro mam dwa wejścia na SATA to chyba mam
jeden kontroler. Tak mi się przynajmniej wydaję że jest jak na IDE czyli
jeden kontroler - dwa dyski.

>Kontroler z tego co wiem jest na dysku.

Jest na płycie głównej i nazywa się kontroler dysku twardego.

>Podłączałeś do innych złączek?

Nie, bo musiałbym wypiąć dysk a tego zrobić nie mogę.

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2006 (R) http://outspace.no-ip.org/
Oszuści (2002) Michael Jacobs Jan Englert Gabriela Kownacka Jerzy Trela