Re: Asus GF 7300GT DDR2 128bit - warto?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 21:30:45 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 27 Jul 2007 18:35:37 -0000
is the real date, Janeo <janeo100@gmail.com> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Mowimy o GF7300GT, a nie GF7300GS.
>Mozesz wskazac linka gdzie tak narzekaja na produkt Gigabyte'a
>GF7300GT z dodatkowym chlodzeniem pasywnym, jak wyzej w moim poscie?
>J.

Nawet karta z Zalmanem moze sie zagotowac, jesli nie bedzie
odpowiedniego przeplywu powietrza przez obudowe. Ludzie namietnie
zapominaja o tym, ze powietrze tez sie nagrzewa, i jesli nie bedzie
stale wymieniane, nagrzeje sie w koncu do takiej temperatury, ze
wydajnosc chlodzenia spadnie ponizej wartosci krytycznej i dojpa.
Chlodzenie CPU czy GPU odbywa sie poprzez PRZEKAZANIE powietrzu ciepla
chipa, warunek: powietrze musi byc odpowiednio chlodniejsze. Jezeli
powietrze jest stale przetlaczane przez obudowe przez wiatraki z
przodu lub z tylu i nie ma "martwych stref", to pasywne chlodzenie na
karcie powinno starczyc.

Tak z innej beczki: zobaczylem dzisiaj grafike chyba Gigabyte`a, w
ktorej GPU i RAM umieszczono po przeciwnej niz zwykle stronie plytki -
czyli na wierzchu. Dopiero teraz ktos wpadl na to, ze w ten sposob GPU
bedzie sie mniej grzal...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR