Kingston 1GB SD - problem z kartą

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 21:07:20 MET DST

Witam. Jeśli NTG to proszę o nakierowanie na właściwą,
Mam problem z kartą 1GB Kingston. Używałem jej w aparacie cyfrowym Canon
A540 i od jakiegoś momentu nie można jej sformatować zarówno z poziomu
aparatu jak i po włożeniu jej do czytnika kart podłączonego do PC ("system
nie może dokończyć formatowania").
Posznupałem trochę po forach internetowych ale brak tam sensownych
odpowiedzi, poza poradą - "wymień na nową". Czy naprawdę nic z tym pozornie
prostym felerem nie da się zrobić? Karta jest oczywiście odbezpieczona przed
zapisem.

--
Pozdrawiam,
btn