Re: ATI 800 GTO

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 18:09:11 MET DST

On Wed, 25 Jul 2007 23:27:17 +0200
"Mao83" <grzegorz@o2.pl> wrote:

> <wycięte bo kaleczy oczy...>

Ja mam pomysł. Znajdź sobie schody z nieheblowanego drewna, na dole postaw wannę z wodą utlenioną i zjedź gołą dupą po tych schodach do tej wanny.

Albo po prostu stań naprzeciwko solidnej ściany i uderz w nią czołem. Powtarzaj do skutku (tj. do momentu kiedy przestaniesz być potencjalnym złodziejem).

A, no i na przyszłość, zanim weźmiesz się za takie skomplikowane rzeczy jak pisanie na grupy dyskusyjne, naucz się języka, w którym chcesz pisać.

A i wy wszyscy, którzy go popieracie lub udzielacie mu pomysłów - możecie zrobić to samo.

Nie pozdrawiam
Brovar