Re: Asus GF 7300GT DDR2 128bit - warto?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 15:25:07 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 27 Jul 2007 14:35:24 +0200
is the real date, m <m@m.org> has written something quite wise. But
(s)he wasn`t the one.

>Poczytaj na forach dyskusyjnych o kartach tej mocy chłodzonych pasywnie
>i recenzje kupujących w sklepach gdzie je kupowano. Widziałem bardzo
>dużo recenzji, że te karty mają wadliwe chłodzenie. Wynika z nich żr
>takie karty grzeją się bardziej niż to pasywne chłodzenie jest w stanie
>ochłodzić i zawieszają się.

To wiem. Duzo jednak zalezy od obudowy, a scislej mowiac - cyrkulacji
powietrza. U mnie nie bedzie z tym problemu, zapewniam :)

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.