Re: Vista 64bit + X-Fi

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 13:16:53 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 27 Jul 2007 11:29:10 +0200
is the real date, "wodzo" <wekonCUT@op.pl> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>Witam,
>miał ktos z Grupowiczów taki problem, komputer z Asus P5K Deluxe, Core 2 Duo
>E6850, 4GB rAM, Vista 64bit i Creative X-Fi. Losowo co kilkanaście sekund w
>róznychj programach dźwięk przeciąga, zniekształca się a chwilowo działa
>prawidłowo. Próbowałem już wielu rzeczy, najnowszy bios, sterowniki z
>windows update, YouP-PAX-X-FI2007, przekładanie karty w inny slot i wciąż to
>samo. Jakieś inne rady?

Zainstaluj XP i zobacz czy bedzie sie dzialo to samo. Jesli nie, to
winnym najprawdopodobniej jest Vista ze swoim DRM... Chociaz chyba
powinienem napisac DRM ze swoja Vista...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR