Asus GF 7300GT DDR2 128bit - warto?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 13:08:45 MET DST

Witam!

Zastanawiam sie nad zakupem karty jak w temacie.

http://allegro.pl/item219279572_asus_geforce_7300gt_256mb_ddr2_128bit_tv_dvi_pci_e.html

Generalnie z opisu i benchmarkow karta odpowiada moim potrzebom,
czyli:

cena ok. 200

pasywne chlodzenie

w miare dobra wydajnosc w grach (tak zeby w obecne gierki mozna bylo
sobie plynnie pograc w 800x600 i srednich detalach).

obsluga 2 monitorow, w tym jednego na zlaczu D-Sub

dobra jakosc obrazu na zlaczu analogowym (tego sie moge tylko
domyslac, ale karta firmowa, wiec...)

Czy ta karta to dobry wybor w zakresie do 230zl? Gram raczej
okazjonalnie, raczej w starocie, choc czekam tez na HL2-Eisode 2...
Nie przywiazuje specjalnej wagi do super-efektow graficznych, 800x600
i srednie detale mi nie przeszkadzaja (byleby było płynnie, a gierka
miodna :)) Bogiem a prawda, gdyby nie to, ze moja nowa plyta ma PCI-e,
wrzucilbym do niej mojego poczciwego Sapphire Radeona 9000Pro i
mialbym wszystko gdzies :)

Podsumowujac: zalezy mi na taniej, cichej, niezbyt goracej :) karcie
dobrego producenta i dobrej jakosci obrazu, na ktorej obecne gry rusza
plynnie w 800x600 i srednich detalach. No i do ktorej nie bede musial
specjalnie kupowac zasilacza :) (mam Fortrona 300W, moge ewentualnie
zmienic na Delte 350W DPS-350PB-2)

Z gpry dzieki za opinie.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR