Re: Notebook: HP nx7300 vs HP 510

Autor: J/\\cek <jkowal_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 11:09:39 MET DST

> HP nx7300 [GB852ES] za 2900 pln
> http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/2462/
>
> HP 510 [RU964AA] za 2100 pln
> http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/2305/

Powital,

Szczerze odradzam 510.
Mam jako firmowy. Raczej tani sprzet, bez klipa na klapie. 2 x USB
dyskwalifikuje ten sprzet.
Touchad perforowany - nie idzie wyczuc

Zalety: hmmmm.... kurde nie wiem.

Mialem 4 HaPeki. Jedyny HP ktory z reka na sercu polece to: nx9105. (Mialem
2, niedawno puscielm za niewielkie pieniadze w stanie konkursowym)
Nie polece nigdy: serii 63xx, pavilion dv 50xx.
Teraz uzywam Toshiba P100 i jestem bardzo zadowolony.

Moze sie przyczepilem ale przewinelo sie przeze mnie troszke lapow i wiem co
mowie.

Przemysl Della, wydaje mi sie trwalszy od HPkow

pozdrowil
J/\cek