Re: Turion a C2D

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 11:06:47 MET DST

PSYLO napisał(a):

> W laptopach dla porażającej większości użytkowników znacznie ważniejszy
> jest czas pracy na bateriach aniżeli te kilka procent wydajności (która
> przeważnie i tak nie jest wykorzystywana nawet w połowie).

Z tą porażającą większością to bym uważał, biorąc pod uwagę, że na
laptopy jest moda i kupują je wszyscy, nieważne potrzebują czy nie :)
Zgadzam się, że dla tych którzy *faktycznie potrzebują* laptopa to jest
to ważne.

A oprócz tego ja tylko naprostowałem przedpiścę, który na podstawie
jednego z 13 testów wyciągnął fałszywy wniosek odnośnie samej wydajności
:) No i nie bez znaczenia jest fakt, że większość użytkowników i tak
jest skazana na C2D, biorąc pod uwagę "mnogość" modeli oferowanych z
Turionami... Dla niektórych "niestety", dla innych jest to bez znaczenia
zupełnie.

Pozdrawiam,
Trolu