Re: Turion a C2D

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 10:12:12 MET DST

Użytkownik "Marek Chwojnicki" <marek_ch@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:f8c8gi$3p9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No to jest trochę nadużycie - dziwnym trafem ;) otwiera się ten z 13
> testów (nie liczę cen i przepustowości pamięci) który jest
> najkorzystniejszy dla Turionów. Niestety, zaledwie w jednym z
> przedstawionych Turion wygrywa z CoreDuo, w 3 czy 4 jest równorzędnym
> partnerem, a w pozostałych przegrywa i to w niektórych dosyć sromotnie
> (Turion 1,8GHz słabszy od CoreDuo 1,66GHz). C2D wypada oczywiście
> jeszcze lepiej.
> Pozdrawiam,
> Trolu

Ja natomiast przeprowadziłem test praktyczny tzn. działka, grill i oglądanie
DVD na notku z Turionem x2, za tydzień to samo z C2D - w obu przypadkach
zasilanie z baterii (notki wypasione, wyposażenie takie samo, producent ten
sam, baterie wzmocnione).

Wynik AMD - 5 h 22 min do wyłączenia notka.
Wynik Intel - 3 h 59 min do nyłączenia notka.

Jak myślicie, który kupiłem :D

--
Pozdrawiam
Filon by A-men