Re: Nowe obudowy CHIEFTEC-a

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 09:23:16 MET DST

Był 26 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 12:23 *Jacek W.* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Pojawiło się takie coś w czym widzę, że płyta jest zamocowana "do góry
> nogami".
> Ktoś ma taką obudowę, jakieś wrażenia ?
Mam obudowę (AeroCool BayDream) o podobnym montażu płyty głównej z
"małą" różnicą, że u mnie zasilacz jest na dole
(http://www.4max.pl/default.asp?produkt=1785). W moim wypadku ten układ
ma jedną wadę: karta graficzna jest poza obiegiem powietrza. Natomiast
zaletą jest dobre umiejscowienie procesora.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-07-27 09:10:55