Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 23:21:21 MET DST

> Do wydania mam 3,5 max 4k zł. Maszyna ma służyć co najmniej parę lat.
> Najprawdopodobniej w przyszłości zawita w jakimś akademiku, a więc
> priorytetem jest solidne wykonanie. Nie ma znaczenia wielkość dysku, ilość

Zaproponuję coś takiego:
http://sklep.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_4/-13808_hp_pavilion_dv6331_gra_shrek2.aspx

Za 3499 całkiem niezła konfiguracja, solidnie wykonany. Co prawda 15,4 ale w
chwili obecnej większość nowych notebooków ma takie matryce. Do tego dobrze
wygląda a dla kobiety często jest to jeden z ważniejszych elementów.

--
Pozdr
MarkS