Re: ATI 800 GTO

Autor: Zygfryd <zzbez_at_adre.su>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 22:33:17 MET DST

> Najwyraźniej jesteś inteligentny INACZEJ... A serwis i tak ci naprawi lub
> wymienie na inną (czyt. już naprawianą), więc nie widzę sensu w twoim
> działaniu. Poza tym jak serwisant ma minimum szarych komórek (czyli
> znacznie więcej niż ty) to i tak nie da się porobić...

Da się większości się w przypadku np w MM (sklep nie dla idiotów) to pewne
jest
że nic nie będą naprawiać tylko odsyłają do dostawcy a Ci to wogóle nie
bawią się w żadne naprawy, proponują nową lub w przypadku braku takiego
samego egemplarza zaproponują inny model na co można się zgodzić lub nie

To sprawdzony patent jest, jak się zbliża koniec gwarancji to uszkadzamy
dany model tak żeby nie dał się uruchomić np poprzez wgranie innego biosu
lub zmieniamy parametry istniejącego biosu w sposób taki żeby sprzęt nie
uruchamiał
się, to wazne żeby nie dał się uruchamić a nie na przykłąd uruchamiał się z
złym biosem bo wtedy na nic nasze zabiegi :)

Idealnie jest gdy gwarancja trwa więcej niż rok wtedy prawdopodobieństwo że
mają taki model na stanie jest znikome, wtedy zaproponują model nowszy
W przypadku gwarancji trwającej 1 rok prawdopodobieństwo że nie mają
takiego modelu maleje ale nadal jest duże

Przećwiczyłem to na napędach DVD i kartach graficznych, jeszcze nie zdało mi
się
aby mi nie wymienili na nowszy model

Darek

Darek