Re: Komp pod TV LCD kablem DVI-HDMI -> overscan

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 21:49:26 MET DST

> ale zdarzaja sie rzadko, mozesz poszukac wspomnainego tu juz underscan -
Tak znalazlem :)
Dziekuje. Tutaj rozwiazanie, gdyby ktos sie meczyl z tym problemem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4cb4e1d52b99155a.html

U mnie pomoglo i mam pieknie pulpit widoczny idealnie do rantow :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
Przyszedł raz Breżniew, w dzień do fryzjera, A fryzjer uje*ał mu rękę,