Bateria do starszego laptopa (TP 560X)

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 20:40:33 MET DST

Mam tego nie najnowszego już ThinkPada - niestety, z baterią było coś
nie tak - zwyczajnie jej nie ufałem, więc teraz pracuje bez baterii.
Przydałaby się chociażby w charakterze zaślepki jakaś (a może nawet coś
więcej...), jednak nie mam zamiaru wydawać na baterię drugie tyle, ile
obecnie wart jest laptop - zwłaszcza, jeśli nie oczekuje kilkugodzinnego
czasu pracy. :)
Na Allegro od dłuższego czasu można kupić coś takiego:

http://www.allegro.pl/item217040553_bateria_ibm_560_serii.html

Baterie używane, jednakże nietestowane, w bardzo dobrym stanie
zewnętrznym. Rozmawiałem z jedną czy kilkoma osobami, które kupiły i te,
z którymi miałem kontakt mówiły, że trafiły albo na trzymającą bardzo
krótko, albo na coś, na czym można było już jakoś normalnie pracować.
Ja chciałem zapytać o coś innego - czy mogę uznać taką baterię za
bezpieczną? W sensie bezpieczeństwa laptopa? ;) W najgorszym wypadku
dostanę zaślepkę, w nieco lepszym UPSa. Jakie jest wasze zdanie?