Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_lapt.bzyk.dyndns.org>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 16:49:26 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ja tam mam nienajgorsze doświadczenia z Fujitsu-Siemenesem.
> Te nienajtańsze modele sprawują się całkiem nieźle; mój Amilo A
> ma już czwarty rok i działa idealnie, a "znam" jeszcze kilka
> innych modeli Amilo ciągle działających.

Napisz proszę, jak intensywnie używasz tego lapka, i w jakim środowisku na
nim pracujesz (tzn; nie środowisku windows bądź linux:) interesuje mnie
czy ten laptop stoi tylko na biurku, czy też jest "w podróży". Ja też znam
laptopy, nawet firmy Acer - które działają bez zarzutu parę lat. Otwierane
są raz na tydzień, od święta, aby wysłać sporadycznie maila bądź pogadać z
kimś na Skype... Nie twierdzę, że Twój jest taki:) Ale o Amilo słyszałem -
gdzieś kiedyś - że mają problemy z klawiaturami. Prawda to aby? Jeśli
jednak korzystasz ze tego notebooka tak intensywnie jak z pl.comp.pecet :)
to na pewno się nim zainteresuję.

--
Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
"Always look on the bright side of life."