Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_lapt.bzyk.dyndns.org>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 16:42:56 MET DST

Jestem goły moja mała mama forsy mi nie dała wrote:

> Nie wróżę ciekawych doznań w pracy z Vistą z taką ilością pamięci

Jestem ciekaw dlaczego? Zakładając, że uruchomiona będzie tylko Vista?
(sporadycznie Łotr bądź Ołtluk). Głównie - jak znam życie - najczęściej
uruchamianym programem na tym kompie będzie gadu-gadu, ewentualnie winamp
i jakiś Firefox.

--
Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
"Always look on the bright side of life."