Re: Podłączenie 3 monitorów - nie działa

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 13:40:12 MET DST

> A zmieniałeś priorytet kart graficznych?
> Zresztą, gdzie wyczytałeś, że może obsługiwać kartę zewnętrzną i
> zintegrowaną? Na
> http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-m61p-s3_10.html nie jest
> napisane.

W Biosie są takie ustawienia:

Init Display First:
    PCI slot
    Onboard VGA
    PEG

Onboard GPU:
    Enable if no ext PEG
    Always Enable

Opis do tej ostatniej funkcji:
   Always Enable - Always activate the onboard VGA first, whetever or not a
PCI Express card is installed. If you wish to set up a dual view
configuration, set item to Always Enable.

Jak widać wyraźnie piszą, że działa równocześnie z kartą PCI-Express.

Przetestowałem wszystkie możliwe ustawienia tych parametrów w Biosie. Nigdy
nawet nie uzyskałem okna tekstowego z wbudowanej karty graficznej.