Re: dlugie uruchamianie sie xp

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 09:42:41 MET DST

ZAQ <dsf@sdg.pl> w wiadomości <news:f88hhq$f45$1@achot.icm.edu.pl>
napisał/a:

> na nowym dysku sata2 xp uruchamia mi sie srednio 30 sekund,
> poprzednio na dysku pod pata uruchamiał się nawet 16 sekund,

> czyzby samsung tak juz miał ?
> jego cudowne oblicze powrocilo ;-)

No cóż, sata to konieczność załadowania dodatkowych sterowników, których nie
było w systemie pod pata ;P. A tak poza tym to raczej przypadek. Btw., jeśli
uważasz, że masz jakąkolwiek kontrolę nad systemem pochodzącym z firmy m$,
to jesteś naiwny - nawet te cwaniaczki z m$ nad nim nie panują...

A propos: jak się instaluje xp na dysku sata?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"