Re: PVA czy S-IPS

Autor: Player <Player_at_nononono.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 08:58:09 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f887he$1sk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W czym Ty to sprawdzasz? Bo ja w moim 25ms (8 ms GTG) nijak się smużenia
> dopatrzeć nie mogę, choćbym nawet chciał. Pytam jak najbardziej
> poważnie...

jest to mozliwe z 2 powodów:
-przyzwyczajenie wzroku do takiego zachowania obrazu (roznicę zauwazysz
dopiero po postawieniu obok innego monitora)
-po prostu nie widzisz smuzenia (zależne Twojej percepcji wzroku)

ale radzę zrobić próbę np w grze tomb raider anniversary (demo) albo
overlord, niektóre mapy koszmarnie smużą nawet na PVA 8ms(GTG), na TNce zero
takich problemów. To samo w niektórych filmach, normalna stacja
np tvn24,discovery smuzenia nie ma ale jak pojawi się starszy film jak
janosik, alternatywy 4 itp nagle widać roznicę między PVA a TN i CRT.