Re: PVA czy S-IPS

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 00:31:58 MET DST

Użytkownik "tu-i-tam" <to-i-owo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f88bfa$jok$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "hype" <zzhype@op.pl> napisał w wiadomości

> No ok. Chociaz jesli chodzi o ten monitor to nie wiem czy bedzie mi dane
> sprawdzic
> bo gosc mnie wkurwil i chyba dla samej zasady bede sie klocil o zwrot
> forsy.
Tu nie ma co sie klocic.Przypuszczam ze kupiles od firmy.Masz wiec 10 dni na
oddanie monitora a powod moze byc dowolny np. bo masz taki
kaprys.Owczywiscie jestes wtedy stratny koszt wyslania monitora spowrotem do
sprzedawcy - a on Ci kasy oddawac odrazu nie musi.Ma na to zdaje sie 3
miesiace ( nie jestem pewien moze krocej ).Chyba ze sprzedawca zatail pewne
fakty dotyczace produktu wtedy traktujesz to jako sprzet niezgodny z opisem
i masz prawo do natychmiastowego zwrotu wartosci monitora + wysylek ( od
niego do Ciebie i nastepnie od Ciebie do niego ).