Dziwny przypadek... wadliwe dyski? Prośba o pomoc

Autor: Antonio <luky1_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 23:53:52 MET DST

Witam,
znajomy ma komputer Sempron 2500 + Asrock + dysk samsung 80GB maszynka
ma dwa lata mniej więcej co 3-5 miesięcy sytuacja wygladała tak że
uruchamiał komputer i dochodziło wszystko do momentu jak uruchamial się
system(plansza windows xp) i nastepował restart, żadne sztuczki nie
pomagały na tą dolegliwość oprócz ponowanego zainstalowania systemu i
znów tak 3-4 miesiące sobie pochodził i znów tak samo... w zwiazku z
czym przyszedł do mnie sprawdziłem sprzęt i okazało się że dysk ma bad
sectory, dysk zareklamował w lutym i wymieniono mu go na nowy... mineło
kolejne 5 miesięcy i problem powrócił... znów reset przy planszy windows

1.Czy ktoś ma pomysł co to może być i jak to sprawdzić?
2.Czy możliwy jest że to ta sama wadliwa seria dysków tylko inny model?
(dysk był u producenta ponoć), a jeśli nie dysk to co? pamięc jest
dobra, a płyte i procesor nie wiem jak sprawdzić bo to się dzieje co
długi okres czasu...
3.Jakieś inne pomysły?