Poczta systemu Windows Vista Business - problem

Autor: Rafikus <vangoth_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 22:11:09 MET DST

Witam

Mam taki problem

Korzystam z poczty systemu windows jako programu do przesyłania emaili. Mam
trzy różne konta pocztowe które są skonfigurowane w tym programie i chodzą
bez problemu.
Wczoraj przy użyciu tego programu przesłałem sobie z jednego z tych kont na
inne wiadomość email w formacie HTML zawierającą kilka losowo wpisanych
znaków z klawiatury wraz ze słowem TEST w temacie.
Wiadomość oczywiście dotarła na to zadane konto i program ją ściągnął.
Problem jaki jest to nie moze jej wyświetlić i idąc dalej tej wiadomości nie
moge skasować.
Odnalazłem na dysku folder w którym są przechowywane wiadomości (Inbox), tam
tą wiadomość odnalazłem i skasowałem ale jak ponownie uruchamiam program ten
email dalej tam widnieje. Chcąc skasować pojawia się ciągle ten sam
komunikat: "Wystąpił nieznany błąd".

Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim ? Czy ktoś wie co możnaby jeszcze
zrobić zeby tą wiadomość usunąć z programu ?

Dziękuje z góry za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Rafikus