Plyta glowna do E6750

Autor: <tazzer_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 20:27:06 MET DST

Witam szanowne grono,
1. poczytalem troche na necie o plytach glownych do c2d i _bardzo_
czesto spotykalem sie z opinia, ze warto wziac Abit IP35-E. Co ta
plyta ma takiego, ze tak ludzie ja polecaja? Koszt niewielki, jak na
takie zachwyty, bo okolo 400 zl, tylko wlasnie sek w tym, ze kazdy
mowi, ze ja poleca, ale nikt nie mowi czemu...

2. ktos tez napisa, ze Abit jest nie dla laikow, ze ustawia sie
wszystko recznie - nie jestem laikiem, ale ciekawi mnie, co ten ktos
mial na mysli, bo chyba procka sam wykrywa, az nie chce mi sie
wierzyc, zeby trzeba bylo ustawiac fsb i mnoznik np zworkami...Chyba
mial na mysli o/c - a w takim wypadku wiadomo, ze tego i tak laik nie
bedzie robil.

3. zawsze wydawalo mi sie, ze Abity stoja nizej niz np Asus czy
Gigabyte - moze mialem mylna opinie?

4. widzialem jeszcze, ze ludzie polecaja Asus p5k, a moze macie
jeszcze jakies inne propozycje mniej wiecej w ten cenie (do ~450 zl)

5. wymagania: nie musi byc SLI, mam dysk 160 GB ATA, i 120 GB +
nagrywarka wiec raczej plyta z 4rema IDE. No i SATA w raidzie, ale nie
jak plyta Asusa chyba p5B w jakiejs nizszej wersji (nie deluxe) miala
raid sata, ale tylko jeden port wewnetrzny a drugi byl zewnetrzny -
idiotyzm.
Grafika oczywiscie bedzie osobno...

Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc
pozdrawiam